Странице

четвртак, 13. септембар 2012.

5. Dok sam na nogama



„Hajde,  prosetaj te tvoje lepe nogice i baci ove papire u djubre!” kaže mi on cvrkutavim glasićem.
 „Kad smo već kod nogu, oborio si me sa istih svojom izjavom, pa sad idi sam i bacaj šta ti se baca! #$%&/“  Da me je lepo zamolio, otisla bih. Ovako, jok!




Žao mi je što je fraza „kad si već na nogama“ toliko zloupotrebljena a u suštini je zasnovana na osnovama menadžmenta i vrlo primenljiva. Tako će firma, radi boljeg organizovanja i uštede, utovariti odjednom robu u kamion koji će snabdeti celo jedno područje. Bespotrebno gubljenje vremena i novca bilo bi da se nakon svake isporuke kamion ponovo vraća u centralu, tovari robu i ponovo prevaljuje dug put do mesta isporuke.
Ako na organizovanje ličnog života primenimo sve ono što je u organizovanju poslovanja jedne kompanije normalno, bolje ćemo raspolagati svojim vremenom i ostaće nam više slobodnog vremena za ________________(upisati).

Moja prijateljica kaže da nikad ne izlazi iz prostorije praznih ruku. Pritom ne misli na izlazak iz kuhinje sa čokoladom u rukama ;-) Ja sam prihvatila ovo njeno pravilo, doduše ne baš toliko izričito. Međutim, otkada mi je  prešlo u naviku, znatno smanjuje vreme koje je kasnije potrebno za raspremanje kuće. Uvek ima neka čaša koju mogu da ponesem usput kad  krenem u kuhinju,  zaprljana garderoba koju mogu da ponesem usput kad  krenem  u kupatilo, djubre koje mogu da izbacim kada izlazim iz kuće...

 Tako sama sebi, dok sam na nogama, učinim poneku uslugu. A usput i prošetam svoje lepe noge!


Helperkin 5. savet:

Nikad ne izlazi iz prostorije praznih ruku. Sigurno postoji nešto što možeš da uradiš, onako, usput.
Ostaće ti manje posla za kasnije.

Love,
Helperka

Нема коментара: