Странице

четвртак, 4. октобар 2012.

8. Čarobni štapić od šargarepe


Šargarepa „dodaje vrednost“ jelu kao da je u pitanju čarolija. Razlika je u tome što ovaj čarobni štapić od šargarepe treba izrendati!
Ta rendana šargarepa se u prepričavanju ili pisanju recepata obično negde izgubi, jer se iskusnim kuvaricama nekako podrazumeva.  A baš ona daje poseban ukus i lepotu svakom jelu. Kao mala sam često sa bakom spremala kolače, pošto sam volela i da ih jedem, naravno.
A u njenoj svesci , recept:
3 jaja
toliko šećera
toliko brašna...

Koliko?!!!!???!!!!
A njen odgovor: "Pa za 3 jajeta."
Kolače iz njenog kuvara sam mogla da napravim samo uz pomoć magije.

Pošto se nisam bavila kuvanjem slanih jela nisam znala ove male tajne, pa je moj muž do skoro u ručak sipao velike količine Vegete i govorio kako je odlično.
Ali od kada koristim čarobni štapić od šargarepe sva moja jela su mnogo ukusnija i lepša na izgled. Lepa kao šargarepa!
Helperkin 8. savet:
U svako jelo, nakon što izdinstate luk, dodajte rendanu šergarepu! Grašak, boranija, kupus, musaka, punjene paprike i slična jela biće mnogo ukusnija i lepša!

Love,
Helperka

Нема коментара: