Странице

четвртак, 13. септембар 2012.

4. Uzbudljivih petnaest minuta!



Na nekom dečjem rođendanu sam gledala igru muzičke stolice i nisam mogla da verujem pod kakvim su adrenalinskim šokom klinci bili! Kada će da se završi pesma? Koja stolica mi je najbliža? Jao! Frka! Sećate se osećaja?!
Sređivanje sobe kod moje dece nije izazivalo čak ni blagi rast adrenalina. Kod mene, priznajem , jeste i to nakon što im 100 puta lepo kažem da je vreme da se sredi soba… a oni me 99 puta ignorišu. Posle stotog puta dobijem jedno mlako “evooo”. Tu adrenalin radi, ali skače i pritisak, pa ozbiljno razmišljam da li je batina iz raja izašla, kao isterali su je jer nije bila dobra, ili je izašla i došla kod nas običnih smrtnika da nam se nađe u nevolji. Ali, kao mr. Proper, takoreći niotkuda, pojavila se Helperka! Objasnila sam deci da upravo počinje takmičenje! Pravilo je sledeće: Kada pustim pesmu počinjemo da sređujemo sobu. Soba mora biti sređena dok se pesma ne završi! I oči počinju da im se cakle! Čuli su me! Jeeee! Puštam pesmu po ćerkinoj želji i krećem da šejkujem kao Madžgalj na autobuskoj stanici sa sve par kila viška kao i gore pomenuti. 
FreeDigitalPhotos.com



Klinci se razleteli po sobi, smeju se, pevaju, ŽURE DA STAVE IGRAČKE NA SVOJE MESTO!!!!! Joy! Ali, maler- pesma se zavšila, a soba nije sređena !!! Doduše, ni Marinkovi učenici nisu dobro šejkovali iz prve, pa i ja motivišem moje da nastavimo takmičenje uz još jednu pesmu. Sada bira sin. Sređivanje se nastavlja. Adrenalin, adrenalin! Pesma se završava, ostalo je još samo par stvari da se stave na svoje mesto. Sada ja biram pesmu. Ubrzo smo završili, sve je pod konac! Pobedili smo! Koga? U čemu? Nebitno.  Divimo se kako nam je soba lepa. Serotonin raste. Meni  je nekako logično došla ona …   

Helperkin 4. savet:
Definiši količinu vremena koju ćeš provesti u nekoj aktivnosti.  Učini sebi to vreme uzbudljivije:
1.       Napravi play listu koja toliko traje ili
2.       Kupi peščani sat sa kojim ćeš se takmičiti ili
3.       Navij alarm, ali sakrij sat da ne znaš koliko je vremena proteklo ili
4.       Stavi kokice u mikrotalasnu, ako treba i tri pakovanja za redom, a posle obavljenog posla ih smaži uz film! (A onda deca i muž neka urade generalno spremanje dok se tvoj film ne završi, na primer J) ili…

Love,
Helperka

Нема коментара: